امروز ۲۵ مرداد ۹۶ من و ارمان لحظات خوشی رو تو خونه خودمون تجربه کردیم.... دوتایی تو خلوت خودمون زیر سقف خودمون.... آرمان جونم مرسی واسه بودنت کنارم، وقتی کنارتم خیلی آروم خوابم میبره، واقعا بهم آرامش میدی......کارای خونه فردا تموم میشه و تا سال دیگه میدیم اجاره خداکنه تا سال دیگه خرابش نکنن و من و ارمان بریم سرخونه زندگیمون، خداروشکر که تونستیم با کمک همدیگه خونه داربشیم این خونه خیلی برای ما دوتا ارزشمنده، ایشالا هرکی دنبال خونه خریدن خدا کمکش کنه
برچسبها: سمیرا سرگذشت ما دو عاشق...
ما را در سایت سرگذشت ما دو عاشق دنبال میکنید
برچسب: عشقولانه,ساده,آرمان, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:15